نیا باران !
نیا باران
زمین جای قشنگی نیست ...
من از اهل زمینم خوب میدانم
که گل در عقد زنبور است ولی سودای بلبل را دارد
و پروانه را هم دوست میدارد ...
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم مرداد ۱۳۹۱ ساعت توسط هیچکس!
|
سازها یاد تو آرند، از آن رو دل من